PANTHER har flyttat...

Min älskade bästa mest fantastiska Putte P flyttade i söndags.
Allt har gått otroligt snabbt och jag har svårt förstå vad det är som hänt.
Med smärta i mitt hjärta lastade vi på och körde de dryga 3 timmarna.
Men jag känner att han har kommit till en given plats & till underbara människor
som jag kommer hälsa på så ofta jag kan.
Saknaden är enorm och min rastlöshet är stor, men jag vet att
Putte nog haft den bästa dagen på länge - GRÄSHAGE & Hästkompis som dessutom är
en böna!

Denna häst har och kommer alltid att ha en stor bit av mitt Hjärta!

VI.


PUSS.


LEK.


MIN ÖGONSTEN.


BÄSTISAR.


LIVET.

(Det finns mycket mer som jag vill rapportera från de senaste dagarna. Men försäljningen har
tagit hårt, och orken har inte funnits.
1. Jag ber om ursäkt till en del av er nära
vänner som jag vet bryr er, för att jag inte sagt något. Men det har gått fort & varit ganska krävande,
men under omständigheterna kunde det inte kännas mycket bättre! P har kommit till underbara
människor och till en underbar plats!
2. Vi överlevde som sagt det dyngblöta dygnet i skogen, trots ösregn & stormbyar.
Egenbyggt vindskydd & matlagning över eld. En sjukt rolig upplevelse i bästa tänkbara sällskap!
3. Jag vill klargöra att valet igår upprörde mig skarpt! Jag skäms, är arg, förtvivlad och
minst sagt helt utan någon som helst jäkla förståelse för dem som röstat in SD i riksdagen - Ett gäng rasister! Skamligt och förjävligt!

4. NU börjar jag på ett nytt kapitel...

Kommentarer
Postat av: Bella

Gumman, jag hoppas du kan hälsa på honom ofta! Tänker på dig. Puss

2010-09-21 / 16:04:21     URL: http://isabellatormena.blogg.se/
Postat av: sandra

Men guud vännen! Vilken omställning för dej. Hoppas det blir till det bästa för er iaf.. Puss o kram

2010-09-21 / 17:44:12     URL: http://sandrarosendahl.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Varför såldes han? :-(

2010-09-21 / 21:23:38
Postat av: Elin

Tack för omtanken vänner - Era kommentarer värmer gott!

Anonym: Han såldes pga av tidsbrist. Mina studier och den fas jag är i nu tog alldeles för mycket tid bort från honom. Han fick inte den omtanke, tid och träning som en häst bör ha enligt mig. Jag fick tillslut ge vika för mina egna behov av att ha honom kvar, min ögonsten. Just för att se till att P fick komma till någon där han skulle ha det bättre. Till någon med mer tid och mer att ge. Till Någon som har stall hemma, har tid och engagemang.

Han förtjänar det bästa!

2010-09-21 / 23:23:32     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: En annan Putte - Putte M :-)

Jobbigt, jobbigt men helt rätt resonerat..

Kram!

2010-09-22 / 00:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?