NY BLOGG!

Nu finner ni bloggen här:
http://froken-d.blogspot.com/
Uppdatering om helgen kommer inom kort
Hoppas ni ska trivas!!

Fixaren!

Jag tänker nog inte ens skriva hur fram & tillbaka, hit & dit denna dagen varit!
Men suttit ner har jag inte gjort förrän nu, men det har blivit en del gjort!
Rivit, spacklat & målat.
Tränat & bastat.
Känner att hantverkare kanske inte är helt fel för mig ändå! ;)

Faanskap till FISK

Idag har det inte riktigt gått som jag önskat...
Bilen kapitulerade igen imorse påväg in till stan,
ringde verkstán som svarade;
-Men hej Elin! Vad är det som är fel denna gången?
Jäkla bil!!
Sedan blev det jobb, en inte så väldigt välsmakande
matlåda och någon timme senare, ett grönt ansikte & kallsvettig!
Fick avboka spinningen med & efter 20 min rask promenad på löpband
räckte det för mig! Tur att Ida med var lite seg idag!

Stort Grattis till er tjejer som tog examen från sjuksköterskeprogrammet idag!!
Speciellt till  Linda, Sandra & Ida!

Imorn är jag på G igen!
Hoppas ni mår fint!



Back in the Sadle

Efter en måttligt seg dag i skolan (Opponering), passade det
riktigt grymt att följa med ut till Sperlingsholm och rida
med Bibban. Precis vad jag behövde & skitkul!
Bra gick de med faktiskt, så nu är jag nöjd och glad - på tok för mätt med,
då jag (såklart) panik-åt efter en sen eftermiddag i stallet!


Kul ridpass på fina Noellé!

Väckt till LIV!

Hej kära ni som hänger kvar, trots min plötsliga DÖD..
Nu är jag väckt till LIV - ett vackert Liv & ett vackert 2011.
Ironiskt nog är det gråare än någonsin ute & gatorna är till
90% bestående av vatten, så väl fruset som inte..
Men vad spelar det för roll - Håkan har väckt mig till Liv!

River en vacker dröm

Underbara Håkan besöker Halmstad 23 april
Självaste Påskafton
-Jag kommer vara där!!


GÖTT ATT NI ÄR SÅ MÅNGA SOM HÄNGER KVAR HÄR INNE!