Kniven mot strupen!

Min vardag går i en hårt arbetande students tecken!
Jag jobbar just nu hårdare än på mycket länge och inte mycket tid finns över
till annat skoj!
Helgen bjöd åtminstone på en sjukt härlig inflyttningsfest hos Sandra & Johan,
vilket var riktigt nice! Söndagen stod för ett ganska flitigt plugg.
Men jag såg till att ha lite kul med - Hoceymatch med fina vänner,
kaffe och choklad boll!
Sedan en hederlig söndagsrulle på det med Lotta & Tim!
Idag har jag analyserat sönder varenda liten del av denna kursen, imorn fortsätter det roliga...
Då trycker kniven mot strupen så då borde jag prestera som bäst, om jag följer mitt invanda mönster.

Hoppas ni mår fint kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?