Intervjuteknik & skalpell

Idag har jag haft en enormt produktiv dag!
Klev upp tidigt och tvättade.
For vidare till kirurgmottagningen för att ta bort en prick.
Jag fick bedövning, De skar lite i mig, vi pratade psykologi & de sydde ihop mig.
Nu känner jag att skulderbladet saknar en bit, stramar lagom skönt..
Sedan var det bara att köra vidare i samma tempo.
Jag & Elin genomförde några intervjuer med företaget vi gör en teamanalys av.
Riktigt givande intervjuer som gav bra underlag för analysen!
Bra TEAMWORK hos Elin x2!
Vi sammanställde intervjuerna smidigt och sedan åkte jag ut till P och red
ett pass.
Nu har jag sett idol, vart över till Lotta, tjatat & lånat en bok i socialpsykologi.
Har fortsatt in i det sista med den individuella uppsatsen - Bäst att passa på när man är
in the mood!

Nu säger jag Gonatt!

Stämningshöjare!

Kommentarer
Postat av: Tess

guuud vad spännande! Hoppas att det gick bra! saknar dig så sjukt mycket! Kysss

2010-09-16 / 21:24:15     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?