Gunde Svan!

Hela dagen har bestått i plugg, känns som om jag mer eller mindre borde
bo på bibblan för att bli klar i tid..
Men nu har jag krupit upp i soffan för slappe framför Tv:n,
något förtjänar man ju i även de tyngsta pluggperioderna!
Såg precis på Berg flyttar in, hos Gunde Svan - helt underbart underhållande!
Jag älskar fasen Gunde, fick jag flytta in hos en kändis hade jag med velat hälsa
på Gunde i Dalarna!
Imorn ser dagen likadan ut som idag - Spännande e de!

För att höja underhållningsvärdet något kommer här lite bilder från ULF:en

2 nördigt laddade Elins


Auktion


Gruppen


Matlagning



Later

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med fina bilder från ULF. :) Fina minnen!

2010-09-22 / 22:17:50
Postat av: Uppsala

Oj vad trevligt det såg ut att vara i skogen! De är nästan så man vill gå till skogs själv när man ser detta! Into the wild 2011 it is!

2010-09-27 / 17:17:34
Postat av: Elin

Uppsala ut i skogen me dej! Helt sjukt kul! Rekommenderas! :-)

2010-09-28 / 23:35:45     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?