FLYINGE

Elin & jag bestämde oss imorse för att ta en skåne-utflykt!
Ner mot Flyinge & titta på Breeders championatet.
Trots regn & rusk blev det en underbar upplevlse!
Jessica Andersson & Sohn der sonne gjorde hela min dag - vilket ekipage!
Jag vet inte varför jag själv är stolt, men hon har ju trots allt alltid funnits där sedan unga år
på Hammarö RF som en fantastisk förebild! Kolla in hennes fina fina ridning & helt fantastiska
3-års Hingst! http://online.equipe.com/sv/class_sections/17751/results#video
Helt klart Fantastiskt!

Nu är jag så mätt så jag tror ja smäller av - vi har fikat hela dagen!

Helt idiotiskt att inte ha med systemkameran en sån här dag...

Kommentarer
Postat av: Linda

Herregud!!! Vilken häst! Och Jessica är lika duktig som hon alltid varit :)

Jag satt med gåshud hela tiden! Undrar hur långt dom kan gå tillsammans!!

Måste vart skit coolt att sett live!!

2010-10-25 / 18:23:27     URL: http://lindajonssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?