Batteri, Bullar & Bildäck!

Imorse skulle jag åka ut till Elin för en havspromenad, men så blev det inte riktigt!
Pärlan pallade inte riktigt nattens köldknäpp. Hon var minst sagt stendöd när jag vred på nyckeln.
Det blev en lugn liten promenad i staden istället - snorigt & kallt!
På vägen hem började det Snöa (!) helt galet oväntat den 21 oktober!
Ringde mina favvo-snubbar på verstán som fixade nytt batteri på ett kick,
efter att bästa Elin hjälp mig igång med startkablar!
När pärlan ändå var inne på verkstán så åkte vintersäcken på - i tid!
Resulterade i ett riktigt nice paketpris!
Nu har jag bakat (och ätit) bullar!

Hoppas ni har en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser mumma ut!!!

2010-10-21 / 21:52:47     URL: http://lindajonssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?