Värme i vintern!

Jag har kommit in i ett shoppingstimm - inte alls bra!
Men det är så kul, och nu inför jul är ju den bästa tiden..
Blev lite rastlös idag så tog en sväng på stan för lite julklappar,
kan hända at en mycket användbar kavaj även slank ner till mig själv.
Som sagt har rastlösheten efter Panther nu hunnit ikapp mig, så idag löste jag även
Gymkort - Dags att återfå lite rutiner minsann!
En kvällsTe med Lotta har det blivit & nu blire sängen...

God natt!


Inhandlade även denna i helgen.
Kommer värma gott i vinter!
Shyla parka - Peak performance.

Kommentarer
Postat av: ida bengan

jag köpte gymkort på TK i måndags=)!

2010-11-25 / 22:58:07
Postat av: Linda

Grymt snygg!!!!

2010-11-25 / 23:32:53     URL: http://Lindajonssons.blogspot.com
Postat av: Began

Riktigt snygg!!

2010-11-26 / 21:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?