Update!

Häslopsykologin börjar lida mot sitt slut,
imorn är det seminarium, stora eller lilla sågen?
Hoppas på det bästa!
Har fått tag på en fin medryttarhäst att sadla ett par ggr i veckan-
Helt underbart!
Har bland de splappaste dagar på länge, blev bjuden på frukost av Hallberg imorse,
tog en underbar promenad vid ett blåsigt och regningt Hav, Hundvakt åt lilla Polly en stund.
Nu har jag förberett mig inför morgondagen & ska kila en sväng till bibbaln.
Sedan blir det att inhandla vitaminer till min omåttligt sega förkylning!

Kommentarer
Postat av: Carro

Elin nu blir jag nyfiken! vad har du hittat för pålle??:)

2010-11-02 / 17:02:09
Postat av: Elin

Hej Carro! :)

Jag kände att jag behövde någon att rida mer ordentligt. & någon som verkligen behöver & vill ha hjälp. Rider en väns vän häst kan man säga. En superhärlig hopp-häst. välskolad & riktigt rolig å rida. Känns skoj att komma igång ordentligt igen, men hoppas såklart på att hinna med till er me :)

2010-11-02 / 21:00:59     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?