Ny Blus!

Igår blev det en spontan-tripp till Väla med Linda & Daniel!
Härligt att komma iväg å göra något en i övrigt väldigt grå söndag :)
Med hem följde en hel del Ljus (fr.Ikea) & en blus som jag förälskade mig i från Levis vårkollektion!

Idag har det varit skola hela dagen - samt förberedelse inför denna kursens tillämpning.
Vi ska göra en arbetsmiljöundersökning i en organisation - riktigt kul!
Sedan var jag bara tvungen att komma ut, så tog mig en promenad - där det fanns gatlyktor.
Slutade med att jag gick förbi en av mina favorit-butiker - Cosy Home.
Då hade de kvällsöppet, bjöd på glögg & Pepparkaka och hade massa julnyheter :-)
Jag köpte med mig lite adventsgrejjer till mig & mamma - vad får ni se när det lackar ;)
Snacka om en jäkla fin kvällspromenad!


Vårkollektion fr Levis

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur lång är utbildningen?

Lär man känna andra personer en i ens egna klass? Tvåor och treor till exempel?

Är lärarna bra?

Hur är programmet? Är det till exempel på helfart, har man mycket lektioner eller är det kanske två-tre föreläsningar och sen eget ansvar resten av tiden? Hur tycker du att det fungerar i så fall?



Har gått runt och funderat lite på det där med flytt, och precis som du säger är det viktigt att våga testa vingarna och leva livet, de saker man kommer ångra är ju som man brukar säga de som man aldrig gjorde. Och precis som du säger, man växer som person om man flyttar, och även att ens riktiga vänner finns alltid kvar för en om man skulle vilja testa sina vingar lite.



Man blir alltid så himla inspirerad av att plugga och andra grejer när man läser om din vardag med högskolan och hur du sliter för att nå bra resultat, alltid lika kul att läsa dina inlägg! Tänkte att jag bifogar min mail om du ville svara på den istället, skulle väldigt snällt av dig! [email protected]

Ha en trevligt kväll, kram! =)

2010-11-15 / 22:11:14
Postat av: Nathalie

Hej sötaste Elin!! :) Hoppas allt är bra med dig! Så härligt att sitta här i Kina & få läsa om lite vardag hemma i Halmstad! Längtar hem som en tok nu! Kina är ju sjukt annorlunda! Ska bli härligt att snart få komma hem och jobba med favvotjejerna igen! Har du hört något om julschemat ännu förresten? Jag har försökt maila Malin utan framgång. Iallafall, tack för din fina sida som sprider ljus ända bort till Kina!!! =) Kram på dig// JobbNathalie

2010-11-18 / 15:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?