Vistelse med mina bästa värmlänningar!

Helgen har varit helt underbar och som alltid när saker och ting är underbart går det också alldeles för fort!
Så nu är det ju redan måndag mina föräldrar har börjat en ny arbetsvecka i likaså mina älskade vänner.
jag sitter och väntar på att bege mig inåt stan för att säga hejdå för denna gången!
Lördag kvällen spenderade jag med min finaste Tess och hennes Andreas fixade grillat åt oss och vi åt en god middag! Sedan begav vi oss vidare för att hälsa på våra grabbar, Jacob & Adam.
Killarna var i full gång med att planera sin bilresa i sommar...
Jisses jag hoppas de kommer hem som vänner ;-)
Härligt att träffa sina underbara vänner!
Söndagen var lugn, jag tog en sovmorgon och under förmiddagen kom farmor och farfar ut på fika!
Alltid lika mysigt! Underbara nybakade mamma-smörgåsar och en fantastisk bullkrans á la farmor!
Sedan så försökte jag hjälpa pappa lite i bygget med att måla plank,
innan jag åkte till stallet för att rida Britts fina hästar
William & Lord Calvert!
Jätteroligt!

Vi hörs ikväll när jag är hemma i Hstd!
Ha en bra dag!
P & K

Bildkavalkad från helgen:














TACK FÖR EN UNDERBAR LÅNGHELG!

(Vissa av bilderna är "lånade" från Tess blogg som ni finner under länkar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?