Smått & Gott

Gårdagens sväng på stan resulterade i att jag unnade mig själv lite
härliga saker! Efter en lyckad tid med mycket jobb & skola ansåg jag att jag kunde få
freaka lite! ;-) Då jag bara gjorde utväxten & toppade håret blev det lite billigare så då passade jag på att köpa:
-2 stycken produkter från S-factor
-Marint Linne från Monki
-Sailor jacka/kofta från Gina
-Linne, Du&Jag från Nordic safari


Underbara produkterna! Doftar gudomligt av godaste godis
& champagne.
Glansspray - Shiny Happy People: Gör håret mjukt utan att tynga ner, förbättrar hårets kondition, slätar ut och håller borta fukt.
Balsam - Diamond Dreams: Återfuktar kraftigt, kontrollerar frizz & flygighet, UV-skyddande, tillför glans, är utslätande & mjukgörande med ett komplex av diamant pulver, kashmir, champagne extrakt och krossade pärlor
LYXIGT!


Linne i marin stil fr. Monki


Söt liten sailor-kofta fr. Gina


Supergulligt linne fr. Nordic Safari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?