Mys-måndag!

Nu har jag vaknat och ligger kvar i sängen & degar, surfar runt på lite
sajter och får inspiration för våren!
Catta har stuckit till jobbet & snart ska jag sticka till stallet.
Ska försöka rida lite idag, trots att förkylningen sitter med superklister!
Sedan ska P bli fin om fötterna idag, då hovslagaren kommer innan lunch!
Sedan ska jag en sväng på stan & även till något färghus och köpa
färg till lite av mina möbler!
Ska försöka få tid till att vara lite pysslig idag och måla om min
byrå bland annat!
Hoppas även att min hud får ta del av solens värmande strålar
en stund!
Ikväll ska jag hem till Linda för att fira hennes 24-årsdag,
en dag i efterskott!

En riktigt bra Måndag ser det ut att bli!
Ha en härlig dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så roligt o följa din blogg! Man hinner ju aldrig träffa dig så det är roligt o kunna följa dig ändå :) Puss

2010-05-03 / 11:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?