My Day!

Idag har jag popping news att bjuda på!
under min & Elins morgonpromenad i stormen imorse bestämde vi oss för att
springa midnattsloppet i Göteborg 21 augusti - KUL! Någon mer som vill me kanske?
Efter frulle med surdegsbröd cyklade jag förbi bibblan med lite böcker.
Sedan var det vidare till jobbet för att ta i lite.
Efter jobbet åkte jag ut till den bästa platsen på jorden, stallet!
Lugn & ro...
Gjorde mest ingenting i stallet idag, bara myste.
Efter stallet åkte jag ut till Catta & Jesper där jag blev bjuden på mumsig middag!
TACK!!
Sedan blev det lite DHW, med ett väldigt spännande slut!

Nu ska jag ta kvällen, inte en minut för sent!
Imorn är det upp tidigt till stallet & sedan vidare till jobbet.

P&K


Ready for Work!


My Place (..och P´s såklart)


Dinner

Kommentarer
Postat av: sandra rosendahl

Jaa vill med :D fasen va kul! Då har man ett mål med löpningen! Kanske kan va en sporre ;) Ska kolla allmenackan bara. Har ni bokat? Puss

2010-05-26 / 09:37:32     URL: http://sandrarosendahl.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Va KUL Sandra!! Tror me de e en bra sporre! Ja kolla de, så bokar vi sen :-) Vi har inte heller bokat än :) Ses på Lördag! Ska bli kul! Puss!

2010-05-26 / 21:32:51     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?