Bad day!

Jaha då var ännu en måndag till ända, den har varit sådär kul om jag ska vara ärlig.
Började med att läkarenhudkliniken tydligen "glömde" mej så jag fick vänta i 45 minuter extra & hann bli lite lätt irriterad och sjukligt rastlös...
Sedan kom läkaren & AT-läkaren och ursäktade sig och jag svarade:
- Ja men herregud, det är ingen fara jag har inte bråttom
(så fasen heller! Jag skulle ju jobba, den mest falska mening på länge).
Sedan berättade hon att mina prickar & fräknar verkade bra, sedan avslöjade hon min falska
hårfärg då mitt pigment var alldeles för "bra" för att vara en äkta rödhåring & sedan sa hon att jag hade ytterligare en fläck som hon sa att jag bör ta bort - så nu blir det kniven ytterligare en gång!
Väl klar fick jag ta en lättare jogg för att hinna till jobbet i tid.
Sedan har den här jäkla tandborrningen som ska ske imorn oroat mej hela dagen, jag som i vanliga fall brukar känna mej rätt så tuff är helt plötsligt nojjig..
Så jag var tvungen att ta en löptur för att få bot på nojjningen innan jag ställde mej vid spisen.
Idag bjöds det på Sötpotatis i ugn med timjan & havssalt, till det järpar av färs, morot, lök, vitlök & goda kryddor samt tsatsiki.

Nej nu ska jag ta kvällen, läsa nya ELLE & längta till min milkshake som jag ska unna mej imorn när jag ser ut som en hamster!

Sweet dreams!


Bra terapi!

Kommentarer
Postat av: Tess

hahaha jag ÄLSKAR dig!! du är så fantastisk! Det kommer gå så bra så imorgon! Du vet väl att man måste ha några riktigt dåliga dagar för att kunna uppskatta de dagar som är bra!



Kyssss

2010-06-14 / 22:31:08     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?