Tappade trampet!

Idag har det varit en fin dag! Började med en tidig morgon i stallet
sedan in till staden för lite små ärenden som var tvugna att fixas inför helgen!
Imorn åker jag nämligen till Stockholm för att hälsa på min käre vän Erik!
Det blev sedan en snabb lunch-dejt med min efterlängtade Catta på Joss & sedan vidare till jobbet!
Efter stängning några fler ärenden på Åhlens.
När jag väl ska ta mej hem på biken börjar den snabbt kännas lite märklig,
knackig i ena trampan liksom...
Och sedan händer det! Att jag inte dog, eller åtminstone slog mig ordentligt!
Trampan lossnar och jag vinglar till och cyklar över den!
Och sen!.. Hur fan bromsar man på en cykel med fotbroms när man inte har någon trampa?!?
Handbromsen är väl inte så jättesmart...
Jag klarade mej dock fint men för några sekunder önskade jag att det kunde gått lite värre,
så jag kunde fått stämma någon ;-)
Sedan kollade jag mej snabbt om, sådär som man liksom gör när man snavar och undrar om någon såg!
För detta måste verkligen sett sjukt kul ut!!
Nu faller det ju sig så fint att jag inte är helt tappad bakom en vagn när det gäller att fixa ;-)
Och att pappa försett mej med en redig verktygslåda är inte heller fel!
Så nu är trampan åter på plats, provcyklad och parkerad!

Puh!


Sjukt jäkla snopet!


Lunch i skyfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?