EgenTerapi...

Jag trodde seriöst aldrig att jag skulle orka lyfta häcken ur soffan när jag kom
hem efter en heldag på jobbet! Men det var bara att ta sig i kragen & hoppa i ridkläderna!
På väg till stallet, stressad för att klockan började bli sent
stoppades jag av herr Polis! På bron vid Slottsmöllan, märkligt ställe tycker jag..
Men jag skänker ett stort tack till farthindret som är innan bron!
Körkortet stämde ju & någon alkohol i blodet hade jag såklart inte heller.
Sedan önskade den snygge polisen mej en trevlig kväll samt gav mej tips om en biltvätt!
(massa fågelskit på bilen) en liten lagom pik sådär..
Kvällen i stallet var magisk!
En underbart sval kväll med underbar kvällssol & en Putte på strålande bra humör!
Att rida ut i skogen med en stabil P är nog det bästa sättet
att samla energi & slappna av på samma gång! Ett perfekt sätt att sluta dagen på & ett minst lika bra
sätt att börja dagen på!
Min Terapi!


Putte spejjar ut på kvällens förutsättningar & "Highway home" i underbart ljus!


Relaxing


"Blått är flott"


Puss!


Kommentarer
Postat av: catta

MYSIGT!!! Bra att du har en blogg nu när vi aldrig får till ett möte. Då kan jag hålla koll på dig ändå! En lunch är ett måste nästa vecka! Puss

2010-07-07 / 09:10:42
Postat av: Tess

Gud vilka fina bilder du fångat gumman! Vad ridsugen jag blev och vilken Elin längtan jag fick! Min vackraste bästa vän, jag älskar dig såååå! Kysss

2010-07-07 / 20:53:34     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?