Teknisk psykologi & Middagsgäst!

P gick fint idag också, vi tränade givetvis inne i ridhuset p.g.a det förbaskade snöovädret med omänsklig blåst! Jag vill ju ha vår nu, visst är det vackert med snö men just nu känns våren ännu vackrare! :-) Efter stallet var det föreläsning i skolan inom ämnet teknisk psykologi. Föreläsningen var väldigt inspirerande och handlade mycket om design av saker omkring oss. Hur saker och teknik runt omkring oss är designade för att underlätta för människan och hur vi förstår dem. Hur rätt design kan förebygga olyckor och en bättre arbetsmiljö... Detta var något jag inte hade höga förväntningar på men måste säga att ämnet är väldigt intressant! När vi slutat skolan fick jag sällskap av min middagsgäst Catta hem! Vi har tagit det lite soft i soffan och haft frågestund med "Tjejmiddag" sedan började vi med maten, åt oss sedan goa och mätta och firade lill-lördagen med ett glas vin till Robinson & varsin apelsin

Nu blire sängen för mej, sleep tight!


Lill-lördag med fläskfilé!                ...& en glad Catta som middagsgäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?