Söndagarna har en ny trend...

jag tror jag börjar med nåt nytt... På riktigt så har alla mina senaste söndagar varit väldigt effektiva! Dock tog jag en liten sovmorgon igår men sen hann jag med en hel del! Tvätt, städ, bäddat nytt med nya fina sängkläder i satin, tränat både spinning & core, ut till P och fixade samt fick härligt besök av Jess & lilla Nova, tyvärr så var P oroligt varm i höger framben igår så den tänkta ridningen fick ställas in... Bättre att ta det säkra före det osäkra! Efter stallet hann jag även handla på Maxi innan jag tog kvällen! Väldigt nöjd gick jag och la mej i min nybäddade säng! :-) 

P & K


Jess & Nova pratar med "pippis häst" som Nova uttryckte

det :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?