Längdskidor på Marbäck!

går efter skolan hade Catta kommit med en grym idé! Att vi skulle åka ut till Marbäck och åka skidor! :-) Vi käkade lite lunch och hämtade skidor ute i Söndrum innan vi brummade till Marbäcks golfbana! Var inte optimalt väder ute direkt men Catta hade med en hel påse med valla så vi hitade en perfekt för 0 till 2 grader - rött klister! Så det funkade fin fint, dock lite bakhalt ibland men det gick fort i nedförsbackarna! :-) Jätteroligt hade vi och jag druttade rejält på rumpen en gång! Svettiga & varma satt vi i bilen och åt goda apelsiner innan vi åkte vidare till stallet! P blev väldigt glad för att få besök och han stod och slickade Cattas händer så hon nästan blev som ett russin ;-) Sedan pysslade vi lite medan Gunnar mockade & Catta kratsade hovarna! tycker jag är modigt! :-) Innan vi åkte hemåt tog vi en promenix med P :-) Kvällen slutade hos Simon som bjöd på ugnsfalukorv och mos, väldigt gott!

Ha nu en riktigt härlig onsdag! Jag ska nu åka ut till stallet innan skolan drar igång vid 13 :-)
P & K


Jag & Catta ute i spåret!

Valla-experten!                            Catta in action ;-)


Jag kämpar i uppförsbacke!          P & Catta myser!

Kommentarer
Postat av: sandra rosendahl

Guuud va kul! Satt o kollade efter lägdspår här om dagen faktiskt. Är så sjukt sugen! hade ni egna skidor eller hyrde ni? Hoppas allt är bra med dej annars, puss

2010-01-20 / 09:35:27     URL: http://sandrarosendahl.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Ja himla roligt det är! vi hade egna skidor med oss, så jag vet inte, men nånstanns borde man ju kunna hyra.. om snön ligger kvar får vi ta en tur :-) Hoppas de e bra me dej me gumman! Puss

2010-01-20 / 12:19:27     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Karin (hos som är så snygg i 3D glasögon)

Om det skulle bli så att ni ska åka i helgen och vill ha sällskap av en tjej till, säg till mig så hänger jag gärna på! :)



Kramar

2010-01-20 / 12:48:57
Postat av: Linda

Hej bejb!!! Det där såg urmysigt ut!! Kan tänka mig att du var duktig :) PUSS!!

2010-01-20 / 21:12:09     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Tycker mycket om det du skrivit! Mysigt att se lite schyssta grejer och inte endast det generella grejerna som man kan se om typ alltid. ;)

2010-09-27 / 21:12:54     URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?