The ugly truth!

Nu är jag precis hemkommen från en ur-mysig kväll hos Catta & Jesper, vi lagade lite mat köttfärsgryta á la Elin Hallberg , gött blev det! Sedan hade vi även hyrt film & köpt godis - så här på hjärte-dagen måste man ju få lyxa till det lite :-) Filmen blev en rekomendation från min bäste vän Erik, han nämnde nämligen i förra veckan att jag borde se The ugly truth, det skulle tydligen vara en Elin-film :-) Å det var det också, jag tyckte den va jätterolig, men under filmens gång började jag lite grann undra om det var en pik till mig?! Nå Erik, ser du detta kan du ju ge mej ett ärligt svar ;-) Men som sagt en riktigt skön söndagsfilm som jag rekomenderar Er!

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?