Spontan braklunch!

Efter mötet i skolan där vi diskuterade programmets framtid och vår tänkta arbetsmarknad så kom Catta på den briljanta idéen att luncha på stan! Med god hjälp av NJUTA-häftet så åt vi en riktig lyx-lunch med stor räksallad som vi avslutade med Kaffe & sötsaker! Sedan fortsatte jag mätt som attan till jobbet där det fortfarande  är relativt lugnt! När jag slutat tog jag en sväng in på Bokia för att kolla Bok-rean... Två böcker fick följa med hem, sådana som man kan slå upp när som mellan kurslitteraturen, nämligen Karisma koden & Duktighetsfällan.
Nu har jag röjt lite här hemma igen, ätit lite mat och sett på Brolle i förkväll, ska strax kila över till Lotta vägg i vägg!

Ha en Go kväll!
P & K


Gött NÖJDA!


DAGENS:
REA-fyndet tillsammans med puder-

rosa tunika, kornblå leggings &

farmors brosch.

Kommentarer
Postat av: Linda

SNYGGAST!!!!

2010-02-25 / 19:16:06     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?