Nöjd med dagen!

Det blev faktiskt en riktigt effektiv dag! Pluggade i bibblan mellan 10-16, sen fick det räcka! Istället stod det träning på schemat och det har sällan suttit så fint! Gick tillsammans med Catta på en 40 minutare Core på TK. Klassen var riktigt bra och magen var lagom skakig mot slutet! Direkt efter träning styrde jag ut till min älskade P för lite ridning! Blev ett svettigt pass i ridhusetP inte var fullt så arbetsvillig som sist, så det tog ett bra tag innan han kom loss och vi kunde rida "ordentligt" Vi tränade även Leo i stallet med "paraply-tricket" Leo åker nämligen till Göteborgs rytteri på fredag och ska nog troligen bli polishäst om han pallar trycket! Visst är det fräckt? Han är helt klart den coolaste häst jag stött på samtidigt som han inte är slö - det måste ju vara perfekt för en polishäst! Samtidigt är min lagom tuffa Panther ibland blir rädd för sin egen spegelbild ;-) Nu har jag parkerat i soffan och sett på Curlingen i SVT, det är nämligen så att en vän till mig är med! Viktor Kjäll närmare bestämt! Viktor gick i Lindas klass under gymnasiet och sa då att år 2010 skulle han vara med i OS, ganska fränt att vi idag kunde se han prestera grymt bra i TV-rutan! Linda har skrivit ett fint inlägg om Viktor på sin blogg också! :-)
Nu ska jag försöka läsa lite till på tentan, men det är svårt när mitt favvo-program är på TV - So you think you can dance!

Ha en mysig kväll!
P & K

Just det på tal om nåt annat så segrade fruktsalladen idag, trots fettisdag! ;-) Dock slank det ju ner några godisar, men ingen Semla! ;-)


Snodde bilden från Linda, Viktor längst till vänster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?