Andas - nödvändigt för existensen, glöm aldrig det!

Idag har varit en sådan dag då pauserna inte är många och definitivt inte heller långa! Idag har jag fått mecka för att få ihop det, vilket i och för sig inte är nåt fel - hellre det än att gå och vänta på att något ska hända! Aldrig ödslar man väl så mycket tid som när man går och räknar minutrarna?! Började dagen med en härlig morgon i stallet, P fick ha en "hag-dag" och när jag åkte gick han med mulen i marken och käkade snö! Vi har även en liten arab-prins på tillfälligt besök i stallet och P älskar honom. Han är fruktansvärt lik min förra Arcas och det är inte utan att ögonen tåras när jag tittar på den hästen! Saknar lilla A ibland! Efter stallet blev det ivrigt plugg innan det var dags för jobb - väl på jobbet var det ju tyvärr väldigt lugnt så då kunde jag passa på att andas lite, vilket jag näst intill glömt innan... Nu är det ju finalen i s.y.t.y.c.d samt att de svenska skidherrarna är otroliga!!!!!!!!!!!! Ännu ett OS-GULD!!!! :-D Hur härligt är det inte!?

Nej nu ska jag försöka packa ihop datorn och bege mej till sängen för imorn väntar en dag väldigt liknande denna, men med en härlig kvällsfika hos grannen som avslut :-) Efter det så är det ju helg och jag åker till Göteborg nästa morgon :-)

Sweet dreams!




LIlla A! Älskade Arcas                Så här mysigt har han det idag, hos Mita i
Var i min ägo under 5 år.         Norrtälje får han vara den arab-prins han förtjänar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhh...vad kul! Har du tagit kortet eller? Kommer inte ihåg...?!

2010-02-25 / 12:28:07
Postat av: Elin

Antar att det är du Mita! ? ;-) Ja tror du skickade det till mej, men det låg i Arcasmappen så var tvungen att lägga upp den :-)

2010-02-25 / 18:31:35     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?