Utflykt!

Utflykten blev ännu längre än tänkt så den slutade vid
Vingåker factory outlet där Tess & Adde shoppade fina & bra grejjer.
Jag själv lyckades hålla plånboken stängd, känslan är en mix av mycket förvånad, stolt
och en gnutta besviken. Det är ju kul att fynda!
Dock gick jag loss lite inne på Iittala-outleten och köpte med mig två kaffemuggar hem för att utöka
min lilla samling, två skålar i samma serie, ett mini-rivjärn (som jag letat!) samt en slikkepott & en brödpensel
i rött(!?) Är det udda att börja längta efter lussebak redan nu?!

Glömde kameran hemma, men här är en lånad bild från Tessans blogg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen, håller du i en burk elin! =)

2010-08-09 / 21:42:54
Postat av: Elin

Burkar är min grej! ;-)

2010-08-11 / 19:19:04     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?