Skvallertanter!

I onsdags & torsdags spenderade jag tid med min gamla vapendragare Aless!
Var så kul att äntligen få ses igen, och snacka ikapp med allt som hänt!
Det är mycket som hänt under senaste halvåret på olika håll, så vi hade mycket att skvallra om.
Onsdag bjöd på lunch i stan & Torsdag på Promenad i Rud-skogen.
Aless ska nämligen också bli torpare här ute på ön när hon väl är hemma!
Så med bara 15 minuters gångväg emellan oss så tar jag sparken till Jul har jag lovat!


Alessandra!




Aless utanför den nya fina stugan!


Jag på promenad (bild lånad av Aless)

Sedan hittade jag och mamma kantareller precis i utkanten av gräsmattan,
när man bor i skogen behöver man inte gå så långt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad härligt det ser ut :)

2010-08-12 / 20:43:39     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Linda

Gud vad härligt det ser ut :)

2010-08-12 / 20:43:40     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?