One to go!

Å nu är det fredag! Det kommer nog vara speciellt hela livet, det är något visst
med dessa fredagar ändå!
Tänk att jag gjorde halvdag med det är fint det, riktigt härligt!
Nu ligger jag hemma i soffan och letar litteratur inför terminsstarten - jag längtar så!
Visst är det bra galet, när man har lov vill man plugga, och när man har massa plugg vill man bara ha lov,
Ja, åtminstone är jag funtad på det viset..
Kurrerar min hals med Te & honung gör jag med.
Imorn gör jag min sista jobbdag på en hel vecka!!
Så sedan ser det ut att bli en värmländsk semestervecka - Lugn & Ro.


Kommentarer
Postat av: Jonte Bengan

Haha du e' för rolig! Förplugg en fredag seeen wärmland...pest eller kolera I say?! =) Keep it bloggin girl!

2010-08-07 / 02:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?