VårGlad

Det bev sol & värme idag trots en disig morgon, så jag åkte ut till stallet innan jobbet.
Klädde av P täcket så han fick njuta i solen och fixade lite smågrejjer i stallet.
Lyfte sedan ner cykeln från bilen och cyklade in till jobbet från stallet!
Gött hurtigt om jag får säga det själv :-)
Jobbade på bra i butiken och väl igenbommat var det upp på cykeln igen!
Tänka sig att jag cyklat utan jacka vid sju-tiden, det är fint det!
Kom till stallet & Gunnar hade fixat allt både boxen och hö-påsarna!
Så jag och Bibban hoppade bara upp i sadlarna & red ut i den underbara
kvälls-solen runt Skarhals, en runda på ungefär en timme..
Pållarna skötte sig fint nästan hela vägen, men en riktig dumhet blev det
trots en ålder på 10 & 14!
Men det gick ju vägen & vi kunde njuta av den sista kvällssolen
innan den försvann bakom trädtopparna..

Nu har jag haft ett lugnt slut på kvällen efter en oerhört effektiv dag!

Imorn ska jag; plugga lite på förmiddagen, ta en promenad, föreläsning i skolan,
lite extrajobb på DinSko & sedan hem till Madde på kvällen!
Fullt upp ser det ut att bli, tur att jag har Emelie som hjälper mig med Panther sådana dagar!

P & K


Så vår-glad idag så jag var tvungen att sätta till lite mer
färg än vanligt!
Topp från HM´s Garden Collection, Jeans - Insight,
Jeansväst - MQ & Hallonbåtarna!


Finaste P mår gott i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?