Update!

Igår var en dag fylld med alldeles för mycket!
Började med lite stall-fix och mys med P, ingen ridning igår heller
på grund av att nacken min inte är helt okej än.
Sedan blev det lite plugg innan jag cyklade till jobbet!
Jobbet gick fint förutom att mitt smygande halsont blev vidrigt!
Tur att Catta kom in och förgyllde min dag!
När jag jobbat klart så var det bara att bege sig hem till
plugget igen - Roligt!
Som tur var kom Elin & Polly förbi
lite plugg, lite snack, godis & en dålig film!
Så kvällen avslutades ändå fint!

Vaknade mitt i natten, vilket så gott som aldrig händer av att jag har så fruktansvärt ont
i halsen! Jag kunde verkligen inte svälja..
Ni som känner mig vet ju att jag inte är sen att beöka farbror doktorn, så imorse
hängde jag på låset till vårdcentralen!
Det var ju inget fel på mig, troligen virus (big surprise)
Så han tyckte jag skulle vila, dricka varmt & äta glass - nåja ngt av det ska jag väl kunna fixa!

Idag är det en helt vanlig dag med plugg, jobb och stall samt ett besök på apoteket!

Hoppas ni får en fin dag!
P & K



Putte P njöt av 19 gradigt väder i Hstd igår!         Och en väldigt munter Just-nu-bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?