Ordförråd som ett marsvin!

Förlåt för den usla uppdateringen kära vänner, men vårdagarna är alldeles för vackra för att
spendera vid datorn! Jag mest bara njuter av livet, är på härligt humör och lägger märke
till allt vackert i min omgivning, och det är mycket!
Blommor, kvällsritter, solsken, havet, vänner, ja det tar nog aldrig slut just nu!
Till och med bussarna är vackra här, tänk att hoppa på "Kärleken via Centrum"
sånt är fint! ;-)
Samtidigt som allt är vackert, är allt annat också väldigt mycket, plugget hänger som
ett grått litet moln över mitt huvud, vissa andra saker tynger mina axlar och
idag jobbade jag & JP sista dagen tillsammans vilket känns helt hemskt!
Det är sådan jäkla tur att det är sånt här väder nu!

Idag har jag spenderat förmiddagen i stallet med en uteritt tillsammans med
Ida & Lisa.
Jobbat under dagen.
Nu har jag "Ta hand om mig själv-timme"
Får se vart kvällen tar mig om den tar mig någonstanns
för soffan är väldigt skön!

Imorn väntar det jobb, stall och räkafton!
P & K


NU: Det är ju ändå fredag!

Kommentarer
Postat av: Aless

Du är så fin vännen, hoppas jag får krama om dig snart!

2010-04-17 / 19:59:12     URL: http://aless.webblogg.se/
Postat av: Aless

Du är så fin vännen, hoppas på att få se dig snart!

2010-04-17 / 20:02:10     URL: http://aless.webblogg.se/
Postat av: Aless

Trodde inte den första publicerade, därav kommentarsbombningen ;)

2010-04-17 / 20:03:16     URL: http://aless.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?