Luriga dagen!

God morgon allihopa! Hoppas ni mår bra och att solen skiner på er!
Idag får vi se upp! 1:a april, den lurigaste dagen på året...
Strax ska jag vara nere på vårdcentralen för att kolla upp lite små födelsemärken.
Jag får så himla mycket nya hela tiden, så fortsätter det i denna takten kommer jag ju snart vara
en stor prick hela jag! Men men fräknar är ju charmigt säger dom ;-)
Efter vårdcentralen blir det lite motion i det fina vädret och sedan jobb från lunch.
DinSko ringde mig och behövde lite hjälp så idag ska jag vara där, det var längesen!

(Skrev fel pris på dojjorna me, ska vara 599:-)

Ha en skön skärtorsdag!
P & K

Haha nu ringde vårdcentralen och läkaren som skulle kika på mej va sjuk, lite snopet...


Nu börjar mina små videungar slå ut här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?