Hujedamej!

Idag har det gått i ett, och nu har jag totalkraschat i soffan!
Skola & jobb som idag krävt mer hjärnaktivitet än vanliga dagar
har bringat en ganska så väntad huvudvärk!
Väl klar för dagen öste regnet ner när jag skulle cykla hem - Jackpot!
Den tunna lätta tygjackan, var inte så lätt när jag klev innanför dörren längre..
tyckte lite synd om mej själv i några minuter, sedan öppnade jag postfacket och
mina underbara föräldrar hade skickat mej ett litet uppmuntrande brev!
Det gjorde min dag!
Slängde ihop en snabb fiskrätt som jag åt med
sparris & potatis, riktigt gott!
Nu blire plugg, Loka päron/krusbär & lite choklad!

Imorn blir det en välbehövlig morgon med P ute i naturen!
Ha en härlig kväll!
P & K

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh stackare - jäkla regn!! Och nu snöar det också - bläää!! :)

Hoppas plugget går bra :)

KYSS!

2010-04-20 / 21:46:41     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?