Vi tänker i bilder!

Japp ännu en pluggig dag till ända... Fasen så tråkigt detta måste vara för er ;-) Allt handlar om plugg men så är det i tenta tider! Var ute hos min Panther imorse och myste lite innan det bar av till stadsbibblan vars nya namn är Hippocampus ;-) Eftersom min tankeverksamhet endast har psykologi på näthinnan! Vi har suttit hela dagen och pluggat och förhört varandra inför fredag och idag känns iaf allt lite bättre vi har målat bilder och dragit paraleller till allt och alla för att sätta in allt i verkliga situationer, vid strax innan sju avslutade vi och gick hem till Elin som fixade en het tomatsoppa och sedan såg vi på idol såklart och idag var ju Erik helt klart grymmast! Nu ska jag faktiskt vila min skalle lite och lägga mej och käsa lite vanliga tidningar som jag fick låna med mej hem från Elin :-) Imorn är det sista rycket inför tentan och stallmorgon!

Ha en fin fin kväll allihopa!

P & K

Blääää! Elin döljer sig i kaluffsen   Detta är vår Thalamus - omkopplings-

                                                 stationen i hjärnan ;-)

En illustration av minnet med        Maslovs behovshierarki med fina
funktioner                                   hjälp-bilder

Designed by Elin&Elin


Eva & Elin fortfarande flitiga under skymning!


Ännu lite senare fokus börjar släppa för dagen & idag

är jag lite lugnare :-)


sysselsatte mej med att fläta Elins

hår under kvällen, bra terapi! ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?