That 70's show!

Japp då var man redo då... Jag har efter en dag på jobbet klivit in i det glada 70-talet, körde på hippiestilen.. 70-tals jeansen är på, så även ett starkt återkommande head band och ett linne i äckligt ful batik ;-) Har även hittat lite skor under sängen så nu väljer jag mellan två, fattar inte att jag köpt dessa och använt seröst! Käkar även en majskolv jag känner verkligen som jag rest tillbaka i tiden, fick majskolvarna a Börje, så de är direkt från odlingen på åkern, sjukt bra stämmning nu ;-)

Ha en härlig kväll allihopa!
P & K


Hippie style!                               Head band med "Björn Borg effekten"

Checka vad som gömdes bland dammråttorna under sängen!! Haha

helt galet obekväma pjucks!

Kommentarer
Postat av: jessika

obekväma kanske... men helt rätt!!! Ha det så kul.

2009-09-12 / 20:07:45
Postat av: Kalle

Jag vet vem som ska pröva dom där skorna... ;)

2009-09-13 / 23:29:58
Postat av: Elin

Hahaha Kalle cat såklart! Du är så välkommen :-)

2009-09-13 / 23:37:47     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Kalle

Woho!:D Det ska bli ett äventyr i sig ;)

2009-09-14 / 16:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?