Sönder stressad dag!

Idag blev inte dagen direkt som jag planerat, men så kan det ju gå ibland! Blev bara en väldigt hetsig dag, full fart med på tok för lite mat! Hann i alla fall förbi Linda en sväng och såg på idol! Var mysigt! Jag är tyvärr tok-trött så jag måste sussa alldeles snart, ska uppdatera lite roligare imorn mina kära, jag loovar! ;-) Imorn bitti är det skola som gäller, sedan ut till älskade P, som by the way har blivit en riktig hårding! Han är inte lägst i rang längre, han vågar till och med bossa över S i hagen ;-) My guy!! Och sedan måste det införskaffas lite saker i staden inför helgens ståhej! Elin i klassen fyller 30 år imorn och på lördag ska jag på hennes 70-tals fest, ska bli riktigt skoj! Imorn har jag & Madde dock planerat lite kräftskiva hos Madde, ser ut som det kommer en hel del trevligt folk med! ;-) Så jag och Madde har att göra imöra, vi måste förbi systemet och även Maxi för att köpa lite tillbehör! Sedan står jag för efterrätten son blir hallonpaj och Madde gör Västerbottenpaj! :-) Kommer bli kalas!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?