Paus vid havet!

Efter att ha pluggat och varit och besökt doktorn åkte vi ut till Havredal och gick en härlig promenad ner till havet! Det var en helt underbart härlig eftermiddag och det var väldigt skönt att få andas lite havsluft! När jag kom hem igen lagade jag lite middag och nu har jag även varit och storhandlat! Känner mej lite hängig igen, vet inte om det är psykiskt för att jag fått penicillin och tycker synd om mej själv eller om jag är krassligare på "riktigt" Så Bella och jag sköt upp fikat till på onsdag istället... Nu får det bli plugg ;-)

Ha en mysig kväll!
P & K

Kommentarer
Postat av: Tess

härligt det ser ut älskade! Saknar dig såå! Kysss

2009-09-15 / 17:25:54     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?