Magkniiiiip...

min dag började helt underbart! Var i stallet tidigt imorse och pysslade, och jag och P passade på att rida ut i den härliga morgonen, solen var under uppgång och daggen låg underbart vackert på ängarna. Luften var så frisk att jag för någon sekund undrade om livet kunde vara mycket härligare än såhär :-) P har haft jättebra dagar och han var jättefin att rida idag också, fick mycket motor på ängarna! Önskar jag hade haft kameran med så ni kunde fått ta del av vår underbara morgon...Hoppas det blir fler sådana mornar! Men sedan precis innan jag ska till skolan får jag sådan sjuk magknip! Sedan har den hållt i sig hela dagen, så det var lite kämpigt med både jobb och skola idag men det gick i alla fall! :-) Nu försöker jag kurrera mej med te och tomtegröt, ägg och macka.. Jag tycker det är lite svårt att äta lagad mat när man mår lite kasst... Så nu ska jag mysa ner mej i soffan och försöka läsa lite psykologi :-)

Ha en skön kväll goingar!
P & K

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?