En trött hjärna förmedlar...

God afton mina kära läsare! Hoppas ni haft en fin dag och gjort något kul denna härliga höstdag! :-) Hösten är så fantastiskt när det är hög och frisk luft med strålande sol! och när man kan blåsa rök i luften på morgonen vaknar jag till liv! ;-) Var ute hos P tidigt imorse och fixade iordning allt och släppte ut honom & S i hagen, som de var lyckligt nöjda i morgondaggen! Jag åkte sedan raka vägen in till stadsbibblan och satte mej med dagens mission; emotion- & motivationspsykologi och fick snabbt sällskap av Anders, Victor & Tias. Vid ett var det dags för psykologi labbar, vi fick genomföra lite olika test dels på hur vår hjärna gärna skapar mentala modeller och tänker visuellt. Sedan var det lite om förmågan att kontrollera emotioner och motivera emotionerna att bli starkare alternativt svagare... Det var lite om stress som ett lögndetektor test nästan som läser av puls och värme samt utsöndring av vätska från kroppen med hjälp av klips på fingertopparna- mycket märkligt egentligen ;-) Till sist skedde några test inom minne och efter avslutad labb gick jag och grabbarna in på Maxi och köpte lite välbehövligt födointag för att orka plugga vidare ;-) Jag, Simon, Anders och Victor satt och var flitiga ända fram till halv åtta och shit vad tacksam jag är för dessa goa grabbar! Idag har jag lyckats komma ihåg att se idol och jag fick galen gåshud av Halmstad bruden nr ! Mariette är så galet grym! :-) Fryser gör jag idag med och nu är det inte många grader ute så jag har precis tagit mej en varm dusch för att få upp värmen så nu ska jag försöka gotta ner mej och gräva lite mer i detta med hjärnan... ;-)


Lite gladare idag... Ännu gladare på

fredag eftermiddag hoppas jag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?