Ännu en måndag...

Japp då var ännu en måndag snart till ända! Jag jobbade f.m på jobbet idag och det fanns att göra efter lördagens rush! :-) När jag slutat sprang jag över till Vero moda och köpte ett par jättefina jeansleggings med läderdetalj som jag spanat in, slänger upp en bild på dem imorn :-) Sedan gick det undan på cykeln hem! Slängde i mej lite lunch, bokstavligt talat och körde sedan ut till stallet. Blev en jättefin eftermiddag så jag och P passade på att träna utomhus och idag hade vi en riktigt bra dag! Han var superhärlig idag och han är att en jäkligt fantastisk häst! Efter ridpasset släppte jag ut allihopa i det fina vädret, gissa om de var glada när de fick vara nakna!? P rullade sig antalet gånger ;-) Sedan mockade jag en del skit precis som vanligt, men jag tog ett par boxar extra så Amanda slapp få så mkt i eftermiddag... Sedan har dagen mest flugit iväg tycker jag, känns som jag pratat i tele hela eftermiddagen, men vad gör väl det när man har härliga vänner i andra änden luren! Jag har även bäddat nytt i sängen och vädrat, så jag kommer sova så sjukt gott inatt :-) Har lagat jättegod lax med apelsin och pesto, så nu är jag även mätt och belåten :-) Nu ska jag läsa lite inför morgondagens föreläsning, samtidigt som jag tvättar några maskiner och ser på filmen You, me and Dupree... En väldigt vanlig måndag ;-)

Hörs imorn!
P & K
  

Gjorde en liten "uppsättning" idag, vet inte alls vad som flög i mej, men
tröttnade på att allt bara hängde, en slarvig knut på sidan med tuperad
lugg och en liten blomma :-)


Panther och sydney myser  i hagen...

Nybäddat! :-)                               Smaskig lax!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?