Tokbra tisdag!

Vaknade alldeles för sent imorse, men ack så trevligt ändå! ;-) Elin ringde och väckte mej! Så jag fick rent ut av flyga ut ur dörren och in i bilen för att hinna ut till P innan jag skulle vara i skolan till 12... Men det gick fin fint, hann med allt och jag och P tog oss en Tjohoo-tur på ängen! P var minst sagt överladdad och hade väldigt kul, så kul att hans käre ryttare i sadeln knappt klarade av alla jämnfota hopp... Men jag lyckades bibehålla balansen och sitta kvar :-) Sedan fick han komma ut i hagen & den underbara höstdagen som förgyller Halmstad idag! Skolan gick oxå bra och snacka om att vi har världens mysigaste examinator i denna kursen! Mys-mormor nr 1 fattas bara att vi får bullar på nästa föreläsning;-) Hon var en helt fantastisk människa och väldigt inspirerande och för varje dag som går så förstår jag varför jag valt att läsa det jag gör! Jag är så himla glad idag, egentligen har det inte hänt något särskillt men snacka om energiboost jag fick i värmland och allt blir bara ännu bättre när jag trivs så bra här och klassen är underbar! Vi fick tillbaka hemtentan och seminarieuppgiften idag med och det var fin fina omdömmen och inga kompletteringar - så gött! Basgrupp 6, behöver jag säga nåt mer? ;-) Ni är underbara! Nu ska jag bege mej ut i det vackra vädret och sen tänkte jag köra ett riktigt gris-pass på gymet! Ikväll blir det kvalitetsmys med Bella!

Ha en toppendag och Le!! ;-)
P & K

Linslusen P! Min absoluta ögonsten som gör mej så sjukt glad med sin livsglädje!

Kommentarer
Postat av: jonathan

energi! kul me tentan! :) hoppas vi ses snart!

2009-10-06 / 21:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?