Middag & Molly!

Go kväll alla goa! Fredagen har minst sagt varit full av härligheter! Var ute hos P imorse och fixade, idag fick han en vilodag, mest för att jag hade så mycket att göra så jag tyvärr inte han annat. Sedan väntade det skola med föreläsning om genus och könets betydelse eller icke betydlese. Efter skolan var det raka vägen till jobbet för att försöka sälja lite pjucks! Det rullade iväg en del, men mest går jag bara och drömmer och klurar på vilka jag själv vill ha ;-) Vi har himla massa fint i butiken nu! :-) När jag bommat igen åkte jag och handlade lite grönsaker och sötsaker för att komplettera Cattas underbara Lassagne! Hemma i Cattas urmysiga lägenhet har vi ätit gott, sett på Idol och tölat järnet. Även världens sötaste Molly var med ikväll, en sockersöt blandning av pudel och cocker spaniel, bedårande!! Så vi har lekt och gosat lite också :-) 

Tack för en mysig kväll Catta & Ewa! Nu blire sängen för imorn väntar det jobb! :-)
Sussa gott!!
 


Fina kocken Catta!                      Catta & Ewa i fredagsläge :-)

Gulle-gos!                                    Molly busar med Nicke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?