Kom som du inte är...

Igår kväll var det ju som sagt Gasque med tema, kom som du inte är! Var ju himla brett egentligen men det blev riktigt kul och många med olika idéer & kostymer var på plats :-) Och middagen var riktigt rolig! Senare bar det vidare till Kåren, tyvärr bjöd inte kåren på fullsatta dansgolv direkt.. Så Emil som jag hette igår tog sig en tidig kväll och gick hem runt halv ett tiden för att orka med föreläsnigen imorse :-) Jag vill ge en stor eloge till Kalle alias Lisa som klarade hela kvällen i klackar! Han gick till och med riktigt bra ;-) Jag sminkade Björn-Viola, Simon-Simona & Anders-Andrea till kvällens donnor!  

Här kommer kvällens vackra bilder! ;-)


Jag förvandlar Björns face...                                 Till Viola!


Det var himla kul att höra "killarns" ojjande             Detta är tro det eller ej Björn & Kalle

över hur jobbigt det var med tajta kläder

& smink! Jag kände mej riktigt bekväm i min

utstyrsel :-)

Fransmännen!                               Och rosa bandet! Kvällens bästa
                                                    & mest idérika konstym!


Hippie-Madde!                            Rock-Carro!

Kim kom som clown!                  Jonte som Lillemoooorrrr!

Läckerbitarna! ;-)


Ombytta roller! Emil & Viola, Haha!


Härliga härliga hippie Madde! :-)

Kommentarer
Postat av: Kalle (Lisa)

Haha!! Fantastiskt bra! Riktigt roligt med bilder Elin!! Woho! En eloge fick jag med, den ska jag rama in och hänga upp på väggen :)

2009-10-22 / 22:19:13     URL: http://vadablogg.blogg.se/
Postat av: Kalle (Lisa)

Haha!! Fantastiskt bra! Riktigt roligt med bilder Elin!! Woho! En eloge fick jag med, den ska jag rama in och hänga upp på väggen :)

2009-10-22 / 22:20:06     URL: http://vadablogg.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha de var du värd Lisa! Grymt imponerande att du körde hela vägen in i kaklet! :-)

2009-10-22 / 22:36:03     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: jonathan

bwahaha! tack för den kvällen elin.. ehm, emil. stay tough! <3

2009-10-22 / 23:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?