Joggingtur & gos med prinsen!

Det blev en riktigt bra dag på jobbet och det var fullt av folk på stan & massor att göra! :-) Det är himla skoj, å hej va det går undan då :-) När jag stängt åkte jag ut till P för att ha lite kvalitetstid med min prins.. Han kommer tyvärr lite i skymundan när jag har mycket i skolan. Så idag när jag inte orkade ta för mig några speciella planer för kvällen, pga av redig sömnbrist så åkte jag ut på landet och gosade med en kelsjuk pålle! Sedan tog vi en promenad / joggingtur tillsammans, nästan som med en hund :-) Linda ringde och bjöd in till middag hemma hos henne med, vilket var helt perfa! Precis vad jag hade på önskelistan! En lugn kväll med mat, vin, spel och goa tjejer!


Knäppte en bild med mobilen på mig & P...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?