Fullsmäckat 7-23!

Go natt alla mina kära! Idag har det varit helt brutalt mycket att stå i så det blir ingen mer bloggning än såhär! Dagen har varit super-duper men väldigt fullproppad! Började dagen hos P imorse, mockade och fixade medan P fick njuta i hagen & få en välförtjänt vilodag! Sedan var det direkt till skolan på föreläsning. Sedan kastade jag & Elin i oss thai-lunch på fem röda innan det bar av på intervju med vår intervjuperson till "Life storyn" - Det gick finemang! Sedan direkt från intervjuen till jobbet och sälja, sälja, sälja! :-) Gick ändå över förväntan ;-) Efter jobbet var det tänkt att jag skulle åkt ut till P igen, men söta Amanda fixade det åt mej så jag kunde varva ner lite :-) Gick över till Elin & Mange och blev bjudenmiddag som Mange fixat, så lyxigt! Elin hade även skrivit ner så gott som hela intervjuen under eftermiddagen när jag jobbat, så himla underbar!! Vi tog en liten promenad  med Polly och passade på att leka lite i lekparken! Himla roligt de är ändå ;-) Vid elva tiden tog jag mitt pick å pack och knatade hem från Elin. Ringde Simon & Björn som kom och mötte mej, för goa vänner man har!

Sussa gott!
P & K
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?