En härligt härlig dag!

God afton allihopa! Hoppas ni haft en härlig dag :-) Jag själv har haft en väldigt mysig måndag! Dagen började helt underbart med den bästa ridturen någonsin!! Red ut i det fina vädret för att träna ute på ett av fälten som såg ut att ha riktigt bra underlag, och idag var det mäktigt hörni! Hela fältet var i ständig uppförsbacke, vilket kanske låter sjukt tråkigt för er som inte vet nåt om hästar men ni som rider fattar vad jag menar! ;-) P var så fanastiskt fin, ingenting i handen, skummande mun och sjukt bra tryck i bakbenen, svinkul!! Efter stallet åkte jag hem lagade lite lunch och rekade runt om lite julbord för klassen, så nu är det så gott som fixat ska bara få me alla klassisar också! ;-) Sedan blev jag på tok för rastlös så tog en riktigt rask promenad eller som man säger nu för tiden power walk ;-) Gick ner till östra stranden och njöt av havet och alla snäckor man kan trampa sönder, det knastrar så härligt! Lagom hög på livet nu va? Men det satt galet fint med en helt ledig dag utan några större planer.. Nu har jag även gjort storkok med köttfärssås och spagetti och ska ha en lugn och skön kväll, så måste jag ju se på hollywood fruarna me! ;-)

Ha en härlig kväll!
P & K

Passade på att leka lite med kameran nere vid stranden, det var ett så himla fint ljus! :-)



Haha gissa hur cool jag kände mej - borde ha en systemkamera jag

ser ju ut som en nörd förutom brillorna då ;-) Men det var riktigt fint

nere på stranden & så gott som vindstilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?