Det började ju så bra...

Dagen började ju så himla bra, jag klev upp pigg och glad av en vad jag kunde ana av morgonens dunkla ljus, klar himmel. Åkte ut till stallet och red utP i den underbara morgonen! Solens strålar gjorde trädens färger galet mäktiga och daggen över ängarna låg sval och jag kände att detta kommer bli en bra dag!! ;-) Freak, tänker ni kanske - men nu är väl ändå nauren extra härlig! Klockan kvart i tio var jag klar i stallet och åkte till skolan för att plugga, då vänder jag totalt! Jag blir låst, får inte ut nåt på pappret - det står bara helt jäkla still igen! Jag blir så jäkla less då, för tyvärr är jag en sån jäkla prestationsmänniska, så jag blir ju lagom rolig att hänga med... Tur att jag har så sjukt underbara klassisar som uppmuntrar en, och trots allt får mej att bli glad! Jag har i alla fall lyckats skriva klart den första aspekten gällande kön och identitet, kan ju inte påstå att jag är nöjd men det får nog faanimej duga! I lite frustration över min dåliga produktivitet blev det ett stenhårt pass på gymet, var väldigt längesen jag var så slut i kroppen efteråt, himla gött!! Nu ska jag väl försöka ta tag i emotionell utveckling medan jag smygkikar lite på desperata hemmafruar med en skål fruktsallad i knäet :-)

Vill GRATTA Linda & Daniel som idag börjat flytta in på riktigt i sin nya fina lägenhet! Längtar tills jag kan komma och hälsa på dem! Kanske tar jag en sväng förbi imorn :-)

Ha en skön kväll allihopa!
P & K

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej goding!! Du ska se att du kommer in i skrivandet snart... Försök släppa de höga kraven på dig själv!! Tusen tack för lånet av Pärlan idag!! Nu är jag så trött så jag tror jag får sova i soffan för jag kommer nog inte härifrån :) kyss kyss

2009-10-27 / 22:30:51     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?