Breeders på Flyinge!

Imorse åkte jag, Elin & Cissi ner till Flyinge för att kolla på breeders! Efter lite svårigheter med vägen och några virrevarv inne i Lund kom vi tillslut på rätt spår och hittade till Flyinge - ett ställe i hästväg ;-) Vi gick runt i de fina stallarna, stod och njöt i solen, satt och tittade på fantastiskt fina unga hästar, åt dagens lunch och snaskade lite godis - en helt underbar dag! Och jag vet som sagt inte riktigt vad det egentligen är som gör en tävlingsplats så fantastisk! Men jag bara älskar att vara ute på tävlingar,det är nåt speciellt, det är det verkligen! :-D Väl hemma i Hstd igen åkte jag ut och red P i ridhuset, fylld av ny inspiration var det ett sant nöje att träna trots mörker och en sen söndag eftermiddag :-) Nu har jag sett på Gossip girl & vem kan slå Filip & Fredrik så nu blire faktiskt sängen är toktrött efter en underbar dag!

Sleep tight!


Framridningen för dressyren                                   Riktigt nice ridhus! :-)

Cissi & Elin i stallarna                   Här snackar vi riktig tungkyss! ;-)



Härligt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilket underbart ställe :D

2009-10-18 / 23:10:55     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?