Utmanad av Linda!

Blev utmanad av Linda att göra en E-lista eftersom jag heter Elin... Låter kanske enkelt men jäklar så jag fick tänka till på vissa! riktigt kul var det, men nu är nästan alla mina blogg-polare utmanade men en finns kvar, Elin nu utmanar jag dej med en lista - som inte får ha samma ord som min ;-)

1. Vad heter du: Elin
2. Ett ord på fyra bokstäver: Exit
3. Flicknamn: Elsa
4. Pojknamn: Emil
5. Yrke: Elektriker
6. Färg: Ebenholtz
7. Klädesplagg: Engångstrosa
8. Mat: Entrecote
9. Sak i badrummet: Eltandbortste
10. Plats/stad: Enköping
11. En orsak att vara sen: Egoistisk
12. Något man skriker: En öl till!!!
13. Film: Ensam hemma
14. Något man dricker: Espresso
15. Band: Eldkvarn
16. Djur: Elefant
17. Gatunamn: Erik Olssons gata
18. Bil: Excalibur (Lyxig bil & en häst)
19. Sång: Elden

Kommentarer
Postat av: jonathan

kul, jag kör på!



1. Vad heter du: jonathan

2. Ett ord på fyra bokstäver: jakt

3. Flicknamn: janice

4. Pojknamn: jakob

5. Yrke: jordbrukare

6. Färg: josa (barnspråk)

7. Klädesplagg: jentebyxa!

8. Mat: jäst (jättegott faktiskt)

9. Sak i badrummet: järntillskott

10. Plats/stad: jönköping

11. En orsak att vara sen: jäkta = jättefel

12. Något man skriker: järnspikar!!!11

13. Film: jalla jalla

14. Något man dricker: jack daniels

15. Band: june carter & johnny cash

16. Djur: jaguar

17. Gatunamn: järnvägsgatan

18. Bil: jaguar

19. Sång: just like a woman

2009-11-01 / 23:49:21
Postat av: Elin

Fasen va härligt Jonathan!! Så bra du är! ;-) Tycker ni andra okcså skulle köra på! :-) KRAM!

2009-11-02 / 22:12:40     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?