Tog semester över helgen...

Jag har haft det hur bra som helst hemma i Karlstad! Har dock haft fullt upp så jag tog lite bloggsemster då jag i söndags morse upptäckte att min kamera var kvar hos Tessan, så jag kunde inte lägga upp några roliga bilder. Men det kommer! Så länge tycker jag att Tessans blogg har en hel del bilder från lördagen att bjuda på ;-) klicka på hennes länk! Idag går tåget hem till Halmstad igen och jag MÅSTE nöta inför tentan om inte detta ska gå helt åt helskotta! Nu ska jag ut och hinna ta en fika med Tess innan det blir svängen förbi Livskraft för att sedan fara vidare till tågstationen... Saknar Värmland lite redan nu, fast jag trivs i Hstd vet jag att jag kommer bli bitter som få när Karlstad får snö innan mej! ;-) Men tågbiljetten för jul är redan bokad och gissa om det kommer gå fort!!? :-) Nej nu är allt packat och jag måse lyfta min trötta rumpa från soffan, återkommer ikväll! :-)

Ha en toppendag så länge!
P & K


Ha en fin dag allihopa! Dags att kila...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?