Sjukt gött me mat ändå!

Jag har tagit mej i kragen! Jag har lagat mat idag, så jag är sjukt stolt över mej själv nu ;-) Inte för att det var något avancerat utan bara pasta och tonfiskgryta men ändå, att laga varm mat när man är en liten sjukling kan ju vara lite jobbigt ändå... ;-) Så nu är nog magen glad och jag toppade precis med Ben&Jerry´s vilket satt som ett smäck! Plugget har jag nog lagt ner nu, det får gå som det går, jag ska göra allt jag kan men hjärnan är totalt off nu så det blir lite Tv-tittande och tvättstuga istället :-)

Gött att det mesta av febern är borta!
Ha en bra kväll mina vänner!
Host & Nys!

Kommentarer
Postat av: MA o PA

Skönt att du känner att "busen" i kroppen börjar att ge med sig.Lycka kommer lycka går lycklig den som busen slipper få.Ja rimma hör ju julen till...inte riktigt min grej!

Kram MA

2009-11-20 / 10:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?